Två dagar på Eyeworks studios

Hade tänkt att skriva ett blogg inlägg igår, men när jag kom hem efter jobbet somnade jag direkt. Sov från 19.30 till 7.30- alltså 12 timmar.. Tror jag har sovit ikapp mig nu :) I onsdags så var det det sista Copycat Singers programmet som skulle sättas på plats :) Det var Shirley Clamps omgång. Samtidigt började vi spela in reklamvinjetten för Bingolottos uppesittarkväll! Så den börjar rulla i december i tv 4. Igår var jag på plats på samma ställe för att göra klart vinjetten som vi började på i onsdags :) Ska bli kul att se slutresultatet. Får inte lägga upp några bilder ännu då det inte har börjat sändas, men här får ni en till bild från min arbetsstation. Idag hittar ni mig på MAC Åhlens, GBG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0