Första inlägget på min blogg!

Hej! Nu har jag suttit här ett tag, klurat och fixat med stilmallen. Med tanke på att jag är en riktig amatör på dessa kryptiska mallar så känner jag mig nöjd ändå. Gav mig sjutton på att jag skulle lära mig detta, och känner att jag kommit en bra bit på vägen i allfall. På denna blogg kommer du få följa mig inom mitt yrke i skönhetsbranschen. Jobbar i dagsläget som hudterapeut och väntar spännt på att göra entre på mitt plan som kommer ta mig till Florida i början av året. Där kommer jag spendera 4 månader för att utbilda mig till professionell Makeup artist på Joe Blasco´s skola i Orlando. Under denna tid kommer jag skriva om min tid där samt bidra med tips och erfarenheter som jag kommer få ta del av. Ha de! Kram Eve

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är avundsjuk på dig, gud vad underbart att få läsa till det där :)

2010-01-14 @ 12:54:46
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0