Full fart!

Här finns det inte många lediga stunder över på dagarna, planering i högsta grad :) Började dagen med att åka till jobbet, men väldigt mycket tidigare än vad som stod på schemat. Började 12, men anlände redan vid 8 på morgonen då jag skulle få håret fixat innan av Carro- en riktig pärla, och superduper frisör vill jag lova! Känner mig riktigt tjusig nu inför morgondagens nyårsfirande! Har för övrigt vaxat och färgat brynen på min kära mor, mycket bättre resultat att göra det istället för med pincett- mindre smärta också:) Passade på att kleta på lite färg och vax på mina egna under tiden- allt skall gå fort på en själv, borde vara noga med mitt egna resultat också haha! Bara några få grejer kvar att fixa med, bland annat in i duschen för en rejäl peeling innan brun utan sol ;) Vill ju vara riktigt fin då min underbare pojkvän äntligen kommer till mig nu efter att ha spenderat hösten i USA! För er som inte vet är jag tillsammans med Adam sen drygt 5,5 år tillbaka. Idag jobbade jag min sista dag inna jag åker iväg till Florida, kändes lustigt men samtidigt skönt att kunna planera vad som skall packas i väskorna de kommande dagarna. Härligt att få njuta av det fina vintervädret också! Sov gott nu allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0