Väldigt längesedan sen sist

Hej allihopa!
Jag är hemskt ledsen att jag inte har bloggat här på ett tag. Lovade att jag skulle dela med mig av min tid på Joe Blasco´s makeup utbildning i början av året. Det började bra, men så fort jag flyttade till Orlando resulterade det i att bloggandet avtog då internetet var långsammare än en snigel. Var omöjligt att lägga upp bilder m.m. Däför har jag nu bestämt mig för att ta upp bloggandet igen, men nu som färdig makeup artist. Det kommer inlägg nu under det närmsta dagarna där jag går in och sammarfattar min tid i USA och även vad jag själv sysslar med nu när jag kommit hem. Efter det blir det lite olika tips m.m, om ni har några önskemål så så blir jag glad att få ta del av dom så jag kan göra en kul och inressant blogg.  

Kraam Eve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0