I morgon är det första dagen på utbildningen!

Hej! Ledsen för riktigt dålig uppdatering det senaste. Internetet här är inte så bra, det funkar att kolla mail och facebook m.m men är omöjligt att ladda upp bilder. Hoppas på att det skall bli bättre så jag kan lägga upp bilder från utbildningen.

Igår var vi i Lakeland, ca 30 min från Orlando. Jag och Adam var bjudna till Christines och Toms förlovningsfest. Det var drygt 30 gäster så det var många nya ansikten för oss.

Nu håller vi på att fixa middag tills i morgon -till vår första skoldag. Problemet var bara när vi skulle börja med maten insåg vi att vi hade glömt köttet i mataffären! Christine hade börjat skära upp alla grönsaker som skulle tillagas tillsammans med det i ugnen. Som tur är har jag världens bäste pojkvän, så han offrade sig och åka tillbaka till wallmart för att hämta. Så nu är det bara honom vi väntar på.

De senaste dagarna har det för övrigt varit fullt då vi hade massa problem med den första lägenheten. Nu har vi äntligen kommit till rätta i den nya, ingen fuktig heltäckningsmatta, ingen mögellukt, och inte så mörk och dyster.

Skriver mer imorgon när jag kommer hem från skolan :D Ha det bra så länge! kraam


Kommentarer
Postat av: Josephine (Makeuponista)

Stort lycka till! Ska bli kul att följa dig =)

2010-02-01 @ 07:47:48
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Julia

eve vad händer? är så nyfiken, nu får du skriva allt och vi vill se bilder ;)

2010-02-07 @ 21:00:50
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0