Blev inte en dag i Orlando

Tyvärr kunde jag och Adam inte möta upp hans två kompisar (Mattias och Marcus) i Orlando idag för att shoppa loss på någon outlet. Här i staterna är det inte bara att låna en bil då mycket kretsar kring försäkringar m.m.. Men Adam fick i allfall tag på en bil till slut för att kunna hämta upp grabbsen i storstaden, för att sedan ta dom hit. Så shopping får det bli någon annan dag. Sitter i stället och pillar med datorn, har en mac just nu så från att ha använt pc hela livet så är det lite nya småfinesser jag behöver klura på :)
Ikväll skall Mark bjuda på mat till mig, Adam och Larun. Skall bli lax på grillen, för er som inte känner mig väl- så gillar jag inte lax, vilket jag också berättat. Kom överens med Larun att jag var tvungen att försöka tycka om det, det är ju i allafall nyttigt.
Har blivit bjuden på wedding party hos min blivande rumskamrat. Är lite dålig på bröllop, då jag inte har varit på så många. Visste inte att man bjuder in på bröllopsfest (förutom själva bröllopet), trodde bara att det var möhippa och svensexa som vänner skall anordna? Är kanske helt ute och snurrar, men är det någon som kan hjälpa mig med mitt lilla mysterie kring detta? Har vi den traditionen i Sverige också, eller är det något som man gör här?
I morgon blir det nog att tillbringa dagen med Adams kompisar :D Får se vad vi hittar på!
-Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0