Fartfylld dag med många känslor!

Idag tänkte jag att jag för en gång skull skulle börja packa i tid inför flytten på tisdag. Blir alltid att jag fixar allt i sista sekund- alltså, det är en enda kaos runt mig. Självklart skulle det då komma ett "litet" förhinder när jag väl skulle börja, nämligen att antalet resväskor inte stämde överens med vad jag hade trott. Sist jag var i Florida så kunde vi ta med oss två väskor var, och detta var min plan nu plus att jag har planerat för att betala till en extra resväska på vägen hem till Sverige. Det visade sig att jag bara fick lov att ta med mig EN resväska på 20 kilo!! Undrar då hur dom tänker att man skall klara av att leva i landet till maj utan att behöva handla upp varenda affär i USA, känns som jag har sorterat bort alla mina kläder från väskan nu :( Så under dagen har jag varit väldigt frustrerad över detta, men jag hoppas alltid på mirakel. Skall ringa några samtal för att se om jag har uppfattat det hela fel, vilket jag verkligen hoppas på! Så, det blir trots allt att packa i sista sekund ändå. Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hittade dig på Julias blogg:) Det här kommer ju bli kul och spännande att läsa, oh yes. Lycka till med allt på andra sidan atlanten!

2010-01-04 @ 09:09:20
URL: http://meltexx.blogg.se/
Postat av: Nathalie.

20 kilo? Det är ju ingenting, tjejer borde få andra regler- bara sminket och hårprodukterna väger ju 17 kilo ;)

2010-01-04 @ 10:22:06
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Anna.S.

Kul att bloggen är igång:) Kommer följa den med spänning.... Och förresten, Snyggt jobbat speciellt bilden på dig. Finare kan ögat ej skåda;)Ha det nu riktigt bra i Orlando. KRAM

2010-01-04 @ 16:09:25
Postat av: Josephine (Makeuponista)

Hittade din blogg via Julias blogg, och vill önska dig all lycka till i USA, kommer självklart att följa din blogg då jag själv är intresserad att vidareutbilda mig någon gång :)

2010-01-04 @ 16:47:42
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Eve

Tack så mycket allihopa! har ni frågor är det bara att skriva! kram

2010-01-07 @ 21:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0