Gjorde ett riktigt kap!

Igår åkte jag och Adam till Ross, en outlet med alla möjliga varor -Allt från husartiklar till Calvin Klein kläder :) Skulle köpa sängkläder, men fick svårt att välja vad jag ville ha så det blev att vi kikade  runt på lite annat också. Fastnade på detta söta silverfat i form som ett löv! Tänkte att det kunde vara perfekt för smycken som man använder ofta. Blir sällan att man lägger tillbaks dem i sin tillhörande ask utan bara sprider dom överallt! Priset på detta fat var 5 dollar, alltså kring 35 kr!! Blev överraskad när jag skulle betala i kassan då kassörskan sa- Detta är ännu mer nedsatt, så blir det 2 dollar. 2 dollar, det är ju bara 14 kr! Måste säga att jag är riktigt stolt över mitt silverfat :D
Skall iväg och spela tennis med Adam strax, sen blir det att slappa vid poolen. Här är vädret superfint, solen skiner och det är varmt och skönt! Senare i eftermiddag blir det en sväng till The Avenues för en god sallad och glass.
Soliga Hälsningar, Eve

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med... Fatet är jätte fint och verkligen ett super fynd!!!

2010-01-20 @ 20:44:10
Postat av: Eve

Tack :D

2010-01-21 @ 01:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0