Har kommit till rätta i lägenheten nu!

Nu sitter jag här i min lägenhet och njuter i soffan efter en härlig middag på Cheesecake factory! Känns som att vi kommit till rätta nu, både jag och Christine. Allt känns bra förutom att heltäckningsmattan är fuktig, antagligen för att dom nyss tvättat den- riktigt jobbigt! Luktar illa här också, har försökt att vädra en del så det har blivit bättre. Min internet anslutning fungerade inte förrän nu ikväll så antar att min kära mor och far är oroliga. Lägger upp lite bilder senare på mitt rum och kvällen på restaurangen då uppkopplingen inte är hundra. God natt!

Kommentarer
Postat av: linn

Lycka till gummanXD! är så nyfiken att höra allt om utbildningen senare! PUSS!

2010-01-26 @ 18:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0