Härlig dag i solen

Vet att det är mitt i natten hos er just nu, här är klockan halv nio på kvällen. Har haft en underbar dag i värmen med min älskling. Började med att cykla till Adam för att spela tennis en stund på förmiddagen, går riktigt bra nu- Känns att man blir bättre och bättre. Efter detta pass slappade vi framför poolen i några timmar, så härligt- sån lyx!
Efter denna lugna stund var det bara att hoppa på cykeln och åka hem (30 min) för att senare åka iväg till The Avenues och äta lunch och glass :) Det blev en god sallad på Panera Bread och sedan en glass på Cold Stone Creamery, rekommenderar denna glassbar om ni besöker landet någon gång.
Självklart blev det lite shopping också :) Gick in på Charlotte Russe, väldigt snygga och trendiga kläder till bra priser! Köpte bland annat ett par jeanshorts, en kjol, lite olika tröjor och linnen samt två par skor. Köpte man två par skor fick man det ena paret för 15 dollar, vilket jag tyckte var super, då skorna kostade 35 dollar per par annars. Lägger upp bilder på skorna, de andra kläderna kanske kommer upp en annan gång.
I morgon åker Adam iväg på turnering och är borta ända till söndag kväll. Får inte se honom förrän på måndag då jag skall flytta till Orlando. Blir en hel del planering nu inför flytten, måste köpa en del saker till lägenheten. Larann har lovat mig att hjälpa mig med dessa inköp :) Så skönt att få lite tips!

 

 

 



 

 


Kommentarer
Postat av: Janni

O vad härligt det ser ut, jag vill också till värmen!

Gud så spännande, mysigt att va där nere tillsammans! Ni har väl varit tillsammans jätte länge nu:)? Ingen bebis på gång då? hhihi



Hälsa tillbaka så mycket!! Kramar

2010-01-21 @ 11:03:32
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0