Heldag med Christine och Tom

Igår träffade jag och Adam min blivande rumskamrat och hennes pojkvän! Det var kul att det fungerade så bra mellan oss alla eftersom vi kommer spendera en hel del tid med varandra i Orlando! Vi åt en god lunch på The Avenues och efter det kollade vi på Avatar! Helt otroligt bra, ni som inte sett den- gör det med en gång! Brukar inte gilla sådana typer av filmer, men denna var nått utöver det vanliga. Givetvis fick jag vara lite hurtig innan dom kom hit till Melbourne, så det blev ett pass med cykel, tennis och styrka.
Om en liten stund skall jag cykla iväg till Adam för att spela lite tennis igen, riktigt kul! Blåser en hel del bara, så det blir nog segt att cykla. Skall även efter det åka till L.A tan här i närheten och testa på en soldusch, brukar använda egna brun utan sol produkter- men alltid kul att prova på! Skriver hur det blev senare!
En bild på mig med tennisracket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0