Hmm, blir inte alltid som man tänkt sig!

Har precis varit på Carrabba´s och ätit en underbar middag. Som vanligt åt jag alldeles för mycket, känns som att min mage skall spricka i vilken sekund som helst. Men till det som var planerat men inte blev av.. Skulle bli hämtad av Dottern till familjen som Adam bor hos, för att åka iväg på älsklingens träning- tillsammans med Marcus och Mattias. Efter detta skulle vi hem till Hayley som hon heter för att senare relaxa i hennes bubbelpool. Nu ringde hon för 10 minuter sedan och sa att hennes bil hade gått sönder, så där sket sig våran plan. Hade precis fixat i ordning mig, så känns jätte spännande att sitta här alldeles själv ikväll. Adam åker till Palm Beach i morgon för att spela två matcher, så får inte se honom förrän på söndag :( Hoppas då i allfall kunna låna en bil så vi kan ha en heldag i Orlando med min blivande rumskompis- Christine och hennes pojkvän Tom :D Bjuder på en egobild medan jag sitter här och har tråkigt hehe, då får man leka med resurserna på datorn! God natt (mitt i natten hos er)!
Kraaam eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0