Mitt rum är ett enda kaos!

God morgon alla! Här är klockan strax efter sju på morgonen. Idag är det måndag, vilket innebär att jag skall flytta till min lägenhet i Orlando! Skall väl börja packa snart, men skjuter upp det hela tiden. Vill inte börja ta i all röra som jag ställt till med under de sista dagarna i mitt rum, har ju blivit en hel del shopping till lägenheten. Eftersom jag ville visa mina kära mor och far alla saker så har det blivit att jag dragit upp allt ur sina påsar/förpackningar, bäddad sängen med mitt nya sängkit.. Hmm, ja en katastrof får jag väl kalla det- Utan att plocka bort det! Kan knappast gå på golvet utan att behöva hoppa över grejerna som ligger där. Blir nog att jag skriver med i kväll, kanske kan bli lite nya bilder på min och Christines lägenhet! Först blir det nog fullt upp och packa upp alla grejer. Åker härifrån vid 13.00 lokal tid (är 6 timmar efter svensk tid). Bjuder på en ricktigt läcker bild på mig och Christine när vi skulle se på Avatar, diggar verkligen glasögonen- Tror att hon kommer mosa mig när hon ser att jag har publicerat denna "vackra" bild! :)Ha det toppen så länge!


Kraam

Kommentarer
Postat av: Janni

O så spännande det låter, ni ser ut att ha det helt underbart!



Jag har skickat en Award till dig, gå in på min sida och se vad du ska göra :)



Kramar

2010-01-25 @ 15:08:27
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0