Nu har äntligen alla väskor (och jag) kommit till rätta!

Nu har jag varit i Melbourne ( ca 50 min från Orlando) i två dagar, känns bra. Igår var jag lite trött efter den långa flygresan dagen innan. Resan gick för övrigt bra, förutom att Adams väskor kom bort under turen. När vi skulle hämta väskorna i Orlando saknades hans två väskor, det visade sig att de hade glömt att skicka vidare dem från Washington! Efter drygt 20 timmar på resande fot vill man inte vara med om en sådan sak. Men måste väl erkänna att vi hade tur att det inte var mina resväskor, för då hade jag blivit rasande! Igår så skickades väskorna till oss, så nu är dom på plats. Har annars tagit det ganska lugnt här, kollat en hel del på film och tränat. I morgon blir det att träna ännu mer, Adam skall köra hårt med mig nu. För er som inte vet är han personlig tränare, så det känns tryggt att ha hans hjälp. Skall väl försöka få honom att fixa en blogg också, så han kan skriva lite tips om träning m.m. Har varit ute på en promenad idag, härligt när solen skiner- trots det är det väldigt kallt för att vara Florida (runt 5-10 grader, i morse var det -1!). Detta skall väl hålla i sig nästa vecka också. Vanligtvis kan det bli så här kallt två dagar lite då och då men sen kommer värmen. Hoppas på att det blir varmare snart ;P Tog inte direkt med mig vinterkläder! Ha det toppen!
ag och mina väskor på flygplatsen i Orlando , rest i 20 timmar! :) Men stackars Adam blev utan sina, de hade glömt att skicka med dom vid bytet på Washingtons flygplats, hade fått panik om jag hade blivit utan mina!

Kommentarer
Postat av: Mummy

Snygg Out fit. Kram

2010-01-09 @ 10:31:22
Postat av: Julia

hahaha söööööt! Mkt roligare att resa i rosa ;)

2010-01-10 @ 00:34:53
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0