Sista kvällen på ett tag..

Go kväll allihopa! Sitter här med med min mor och dricker te, har äntligen pustat ut nu efter all packning. Som jag tidigare nämnt så hade jag problem med antal väskor, men ett litet "minimirakel" skedde då jag fick reda på att jag fick ta med mig två väskor- tack och lov för SAS! Hemresan kommer bli ett annat bekymmer då det bara blir en väska, men har hört att det går att frakta hem- Är tacksam för alla tips. Min goa Linn och hennes mamma kom förbi för att säga hejdå innan resan, alltid svårt med avsked- kändes jobbigt att veta att jag inte kommer få träffa henne på några månader nu. Trots all packning har vi också haft en riktig mysdag med familjen, mormor, morfar och farmor. Skall nu gå ner i stallet och säga hejdå till mina älsklingar, mina hästar alltså ;) Vi hörs från Florida, lovar att bli bättre med bilder :) God natt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Coola initialer du valt! :) Ser fram emot massa skönhetstips! Lycka till!!

2010-01-05 @ 11:30:23
Postat av: Anonym

Hej. Jobbar för Sas i Norge och till Usa är det piece konsept. Så man får ha 2 väskor med 23kg i varje. Sen kan du betala en viss summa (minns inte helt men tror det ligger runt 50 dollar/väska) för att väskan ska få väga 32kg. Men mer än 32 får man inte ha i varje väska.. Lycka till!

2010-01-05 @ 17:20:40
Postat av: Eve

Å vad bra det låter med väskorna, får hoppas på att dom inte ändrar något då ;) min pojkvän blev av med sina väskor i washington.. får hoppas att dom kommer i dagarna, har lite skor å grejer däri ;P



Malin: tack för att du tycker det, kul att höra! Skall försöka lägga upp så mycket tips som möjligt till er, men blir en hel del om dagarna innan utbildningen också ;)

2010-01-06 @ 02:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0