Liten mini semester i Mjölby

Under denna helgen befinner jag mig i Mjölby, hemma hos Adams föräldrar. Jätte skönt att komma iväg lite, mina föräldrar är med och vi har nu under kvällen njutit av en fantastisk middag som Monica lagat, Adams mor. Nu blir det strax sovdags, känner att jag börjar blir riktigt trött. Adam och jag åkte in till ett fint motionsspår, meningen var att vi skulle ta en lång härlig promenad följt av en kortare sväng jogging. Istället tog Adam mig till hans gamla fysbackar som han höll till under sina hockeysäsonger i Mjölby. Så ni kan ju gissa vad som väntade mig.. Ja, riktigt jobbig backträning! Började först att gå upp för en lång och brant backe som jag trodde aldrig skulle ta slut, väl uppe så sa han bara "jahopp, nu är det bara att gå ner så kör vi samma backe fast att du springer", något som var omöjligt- Så fick springa i etapper- kändes som att jag stod stilla trots att jag sprang, och med Adam stutsande (ja, menar faktiskt studsande.. Riktigt knäckande när man inser att det går så lätt för vissa) och frammåtmanande så var man ju så illa tvungen. Detta gjorde vi så många gånger att jag tappade räkningen tillslut, vet ens inte om jag kommer ihåg de sista vändorna. Lycklig över att det var slut promenerade vi vidare, men då plötsligt gick han rätt in i skogen, och jag efter. Där inne bland allt finns en till himla backe, kortare- visst, men brantare, JA! Adams kommentar, denna kallas mördarbacken- Vi kör några vändor! Så vad skulle jag göra, tänkte bara på allt godis jag hann proppa i mig under resan upp, 3 timmar.. Ni som känner mig, vet hur mycket det troligtvis var, Så det fanns ingen tid att börja dra sig ur. Jobbigt var det, men nu, sittandes här i fåtöljen känner jag mig riktigt stolt! I morgon blir det en tripp till Blåvik, där Adams föräldrar bygger sommarhus! Skall bli jättekul att se :) Blir inte så mycket inlägg om skönhet och hälsa i helgen, men kanske kan bli lite fina bilder på stugan i morgon, vi får se :D Nästa vecka kommer mer inlägg om lite smink m.m, bland annat kommer jag skriva ett inlägg som svar på Ami´s fråga om hur man lägger mascara utan att den klumpar sig.
Natti natti!! kraam

Detta fick bli min inspiration till att genomföra mitt träningspass! En bikini som jag beställt från Victoria Secret, den ligger hemma och väntar på sommarsäsongen :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hur ser den ut i ryggen?

2011-04-17 @ 09:19:50
URL: http://stallolausen.cybersite.nu
Postat av: Evelina

Här är en länk till victoria secret´s bilder på denna bikini. Du får nog kopiera denna länken och sen skriva in i adressfältet :)



http://www.victoriassecret.com/ss/Satellite?ProductID=1265437282963&c=Page&cid=1300105508352&pagename=vsdWrapper

2011-04-17 @ 15:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0