Waldorf Astoria Hotel- london Syon Park

Befinner mig just nu på en magisk plats på jorden, ett fantastiskt nybyggt hotell i utkanten av London. Här kommer jag och min älskade pojkvän tillbringa helgen för att fira våra 7 år tillsammans. Vi har precis varit nere i frukost salen och njutit av en härlig frukost buffé, massor av frukt och färska bär fanns att plocka bland- Bara deras nypressade mangojuice kändes som en perfekt kick på morgonen.
Idag är det även en stor dag i England då det är ett kungligt bröllop som hålls i centrala London. Planen var att shopping stod på schemat idag, men med tanke på att man hört folk som tältat på gatorna inne i London så kommer det troligtvis vara fullt med folk som vill se brudparet. Istället står vi här med promenadkläder och inväntar en härlig tur till ett mindre shoppingställe 30 min från hotellet. Senare idag skall vi ner till spaavdelningen, även den fantastisk! Ikväll får det bli en sväng till det 24 timmars öppna gymmet! Någon god middag får det bli också ;) Söndag är vår stora dag, men vi börjar så smått fira redan nu :D
Ha det toppen där hemma! Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0