Baby foot.. Me love!

Är det någon mer som testat denna underbara produkt? För något år sedan hade jag en kund på behandling, då berättade hon för mig om detta märke. Hon menade på att det skulle vara som ett mirakel för fötterna, och givetvis blir man ju intresserad! Men inte förrän nyligen var jag på Ullared och fick syn på detta paket som hon pratat om och var ju bara tvungen att prova. Man köper ett paket som innehåller två plastsockar med en stark vätska, sätt på fötterna och låt sitta i 2 timmar. Efter några dagar kände jag att min äckligt torra nariga hud på fossingarna började lossna... Ingen vacker syn. Jag gillar verkligen inte när fötterna blev torra men fick bara stålsätta mig då man inte skall använda någon form av kräm eller olja. Idag en vecka senare så kan jag lova att det var värt besväret! Mina fötter har inte varit så mjuka på länge! Alla förhårdnader och torrfnasig hud är puts väck! Kan verkligen rekommendera :) Tänk bara på att låta peelingprocessen ha sin gång, riv inte av några skinflagor, då det kan bli sår. Varje gång jag duschade skrubbade jag fötterna med mina egna händer och det föll av. Här är hemsidan, där finns mer info om produkten och vart du kan köpa den, själv såg jag produkten sist jag besökte hälsokosten "Baby foot". Väntar ytterligare någon dag för att ge er slutresultatet. Men ger en hemsk bild från innan.
(Såhär ser paketet ut)
(Innan behandlingen, ni skulle väl tro att jag ljög då dessa fötter får kräm varje kväll!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0