Varför går man alltid på mirakelprodukter?

Har precis som många andra därute suttit och pillat med mitt kontokort, funderandes ifall jag verkligen skall lägga pengar på ett par tights?! Men då slår mig tanken att det är ju faktiskt inte ett par vanliga tights... utan faktiskt cellulit tights ;) Givetvis låter det ju så bra, så alltid kul att prova- blir väl en besvikelse senare. Men samtidigt får jag ju aldrig reda på svaret om jag inte provar. Idén låter ju bra då det sätter igång cirkulationen i ben och rumpa- är ständigt iskall baksida lår och rumpa- Ja, till och med när jag står i duschen i rykande hett vatten. Förmodligen får jag dom i morgon, så skall sätta på mig dom med en gång ;) Spännande, spännande! Dom skall sitta på 6-8 timmar om dagen så är dom sköna för jag väl beställa några till, annars blir det mycket tvättande. För min del passar ju tightsen bra då jag älskar att gå i sådana kläder. Köper man dom från Scalas hemsida http://www.scalabiopromise.se/ så har man även nöjd kund garanti, alltid bra att veta. För då kan man ju lämna tillbaka om man är missnöjd. Vet inte hur det är i andra butiker? Nu vill jag bara att det skall bli en ny dag ;)



Kommentarer
Postat av: Maria

Blir sugen på att testa dem själv. Låter ju nästan för bra för att vara sant om de fungerar :)

Kram Maria H

2011-02-28 @ 23:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0