Heldag med MAC

Sitter just nu på tåget upp till Stockholm för att spendera en heldag med MAC. Spännande då det är första gången jag åker upp för lite up-date :) Har nyligen ätit upp frukosten som serverades så nu känns det som jag är full av energi! Har haft väldigt mycket att göra det senaste, därför blir mitt bloggande uselt.. Jag hoppas verkligen på att jag kan bättra mig på den här fronten nu. Dels väntar jag spännt på att min hemsida skall kunna läggas upp inom snar framtid, kommer därför troligtvis blogga därifrån framöver :) Har en duktig kille från Optinet som hjälper mig. Sen jobbar jag även 50 % på MAC, vilket är fantastiskt kul! Otroligt inspirerade att få rekommendera ett makeup märke av fantastisk kvalitét, har du aldrig provat MAC så tycker jag att det är på tiden! Jag jobbar i Göteborg på Åhlens (nordstan). Kom förbi så hjälper jag eller de andra duktiga tjejerna gärna till :)
(Två bra makeup böcker av Kevin Aucoin, "Making faces" och "Face forward")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0