En annan "måste ha produkt"!

Vi här i Sverige är inte så bortskämda med sol så här dags, tyvärr.. Tycker att sommaren är för kort med alla dessa tråkiga dagar. Jag känner mig bara vitare och vitare för varje dag trots att det borde vara tvärt om. Visst är det då underbart när solen väl träder fram och linnet dras på att man är vitare än någonsin! Inte alls kul! Jag brukar regelbundet använda brun utan sol för att få lite färg, men ibland vill man ha lite mer- och snabbt skall det gå! För ett tag sedan köpte jag "Skinsheen leg spray" från MAC i färgen dark (finns en nyans ljusare). Det är en bronzing mousse(/gel) som ger en underbar gyllene färg med det samma! Sitter hela dagen och måste tvättas bort med showergel och vatten då den är siliconbaserad, tack vare detta färgar den inte av sig. Jag använder den inte bara på benen, utan även på armarna och dekolletaget. Denna har även varit min räddning när jag skall iväg till gymmet, och känt att linnet inte riktigt passade "nu när jag var så blek". Har blivit varm och svettig, och kvar sitter den utan att lämna streck. Känner mig på något sätt mer slimmad när jag är brunare, många håller säker med mig medan andra kanske tycker att det är ren fåfänga ;) Enkel att applicera, ser väldigt brun ut när man duttar ut moussen på huden, men det är bara att massera på. Se till att massera in den jämt så du inte får en starkt färgad kant :) Tvätta av händerna med tvål och vatten, brukar avsluta med en liten dutt på ovansidan händerna för att få lite nyans där med. Jag rekommenderar den bara på kroppen, jag hade inte valt att använda den i ansiktet.

Min "räddare-i-nöden" produkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0