Lite bilder

I och med att jag åker iväg till Marstrand idag vid lunchtid och skall hinna med en hel del innan så lägger jag upp några bilder på makeupjobb jag gjort det senaste, mer kommer :)
Inför ett bröllop i maj där en väldigt duktig fotograf jobbade samtidigt, Niels, tog lite bilder medan jag stylade bruden och skickade dom senare till mig- tusen tack!


Fantastiska Cherrie blir i ordningfixad inför den stora dagen
Makeup&Hår: Evelina, Foto: Niels fotografi




Underbara Sofia på sin bröllopsdag
Makeup: Evelina Andersson, Hår: Caroline Johansson



Underbara Jenny på sin bröllopsdag
Makeup: Evelina Andersson, Hår: Moona Narancic, Foto: Bruhnsphoto


Tiden går fort, hinner inte ladda upp fler. Men snart kommer fler.. Ha en fantastisk midsommar allihopa, Kraam





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0