Lustre drops- Ett måste i makeup väskan!

Har varit väldigt dålig här på sistone.. ännu en gång :) Har haft fullt upp den senaste tiden med bal, bröllop och andra jobb. Över till annat- Något som jag kompletterat i min makeup väska är dessa två underbara produkter från MAC, "Lustre drops". Jag köpte givetvis båda nyanserna, den ena är lite mer gyllene och ger mig lite mer färg medan den andra har en ljusare, rosa ton, fantastisk som highlighter. Du kan blanda dem i din dagkräm, foundation.. Ja, det fungerar till det mesta, det är bara fantasin som sätter gränserna. Jag själv föredrar att applicera direkt efter jag lagt min foundation. Jag fokuserar då på mina kindben, tinningarna lite i pannan och en dutt på hakan när jag har den ljusa tonen. Med den gyllene så sveper jag bara över den där jag annars lägger solpudret, som tex strax under kindbenen, sidan av pannan, och ett litet svep över näsan. Vissa kan använda den gyllene nyansen som highlighter, men då krävs det mer färg än vad jag har i min hud. Prova dig fram och se vilket sätt som passar dig.
(Dessa produkter ger din hud en fantastisk lyster, utan att bli för mycket)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0