Liten förhandstitt på stylingrummet

Hej! Idag har jag och min mor varit runt och köpt en hel del saker för mitt stylingrum. Det blev två lägre stolar för en liten "relax och gäst" hörna, sen en stol för hårstylingen, en stor spegel med svart ram, en tavla, en lampa och en hylla för produkter :) Kunde inte hålla oss, så därför kom allt på plats väldigt fort- typiskt oss :) Nu står jag här och skriver från min lilla reception och kollar ut över rummet, det enda som fattas nu är lite små pysslande med kablar, och hänga upp den stora spegeln som fortfarande står på golvet. Sen måste jag fixa belysning för mina makeup speglar, det är ett svårare kapitel det, men hittade en hemsida som hade ljuskvalitén som jag behöver.. Men måste kunna lösa det med en snygg design runt om också. Kan inte hålla mig från att dela med mig av några bilder i dagsläget, mer kommer när allt är helt klart.

Kommentarer
Postat av: Piffa o Puffa

Hej!

Det där ser riktigt supersnyggt ut. Min dotter älskar verkligen allt som har med styling att göra så hon skulle bli så avundsjuk om hon såg detta. Hoppas du visar lite bilder då det är helt klart också, är nyfiken.

Kramar Anette

2011-03-03 @ 21:24:21
URL: http://piffaopuffa.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej



Kan du inte börja blogga um smink och så? :) ge tips och visa vad du har för favorit foundation och mascara och så :) skulle va kul :)

2011-03-07 @ 18:36:17
Postat av: Evelina, Evcha

Hej! Jag skall absolut börja skriva lite mer tips här i bloggen, får bli en klar förbättring med detta nu :) Tack för påminnelsen!



Anette: Kul att du tycker det är fint :) Just ett eget stylingrum är väl de flesta tjejers dröm! Jag skall absolut lägga upp fler bilder!

2011-03-17 @ 14:54:40
Postat av: CAMILLA

gud vilket fint rum håller själv på att fixa en sminkrum och undrar vart du har fått tag i den svarta stående hyllan med hårprodukter. skulle vara tacksam för svar

2011-03-24 @ 10:37:07
Postat av: Julia

Fint Eve, men är det rummet där nere ni gjort om? Massagerummet? Det ser så stort ut! Jag måste komma snart å kika :) Du får blogga mer vännen, kul å läsa om dig å ditt liv :) Puss

2011-03-31 @ 00:19:13
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0