Idag firar vi 7 år tillsammans

Idag är det exakt 7 år sedan jag och Adam blev tillsammans. Det känns som att tiden har gått så otroligt fort, men när man tänker tillbaka på alla år så har vi fått vara med om så många roliga grejer tillsammans. Vi har haft en fantastisk helg i London, men även den går fort! I morgon bitti är det hemgång, men skulle gärna stannat kvar några dagar till! Igår blev det en shoppingdag inne i centrala London, idag likaså. Kan ju säga att vi inte hann med så många butiker, vi som e vana med Göteborg får ju en chock! Nu skall jag sätta mig och skriva upp adresser så jag vet vart jag vill gå, för annars känns det som en omöjlighet att hitta just det man vill ha :) Ha en underbar dag, nu blir det en god frukostbuffé som väntar! Kraam

Kommentarer
Postat av: anna

Förstår att ni haft en underbar vistelse i London. Hoppas ni får en himla massa härliga år tillsammans framöver...Hälsa han! kram Anna S.

2011-05-01 @ 19:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0