Mot Göteborg!

Nu sitter jag här på X2000 för att åka hem efter en fantastisk helg! Vi började som sagt i Blåvik med Adams familj för att sedan bege oss vidare till Stockholm för att gå på fotbollsgalan. Det höll på att sluta i katastrof då jag och Adam insåg när vi hade satt oss på tåget upp, att våra kläder för galan hängde kvar i bilen!! Det som var mest komiskt var att jag på morgonen skämtade med Adams mamma om detta! Som tur var löste det dig, vi fick kläderna på tåget som gick efter vårt och hämtade dem på centralen. I det läget visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta :) kvällen var fantastisk, jättekul att få vara med och kolla, underbart god mat bjöds det på och efteråt åkte vi vidare till efterfesten. Kan inte motstå att lägga upp en bild på mig och Adam tillsammans, detta var på vägen till hotellet, och efter många timmar i skyhöga klackar var mina fötter helt slut- det var lättare förr hihi!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: unsimplewoman

Så fina ni är!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0