Slarvat de senaste 2.5 veckorna..

Japp, det har jag.. Idag var det alltså 2.5 veckor sedan jag satte min fot på gymmet senast, dels har det varit mycket jobb och den senaste veckan har jag varit sjuk på det. 8.45 hade jag och Johanna stämt dejt på gymmet! Så gött att komma igång igen efter allt detta slappande jag har vant mig med, plus en himla massa dålig mat och godis.. Syns kan jag säga! Nu är det knappt en vecka kvar till fotbollsgalan.. Vilket är lite skrämmande då jag för två månader sedan sa att jag skulle vara i toppform tills dess- det sket sig rejält! Men får göra allt i min makt för att göra det bättre an vad det är nu i allfall :) Bokade precis resa upp till Mjölby i helgen, skall hälsa på Adams föräldrar i helgen, och bo över i deras nybyggda sommarhus- Kommer bli jätte mysigt, och troligtvis massa god mat om jag känner Adams mamma rätt ;) Älskar hennes mat hihi, så det blir att packa ner träningskläderna! Tog en snabb bild på läpparna, det har gått en vecka sen jag fyllde på dem, nu har inprincip all svullnad släppt och blåmärkerna är nästan helt borta. Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0