Dag i Stockholm

Sitter på tåget hem nu efter en rolig arbetsdag i Stockholm. Det har varit mycket info vad som skall komma skall i MAC s kommande kollektioner :) massor av kul kan jag bara säga ;) vi blev klara i god tid så jag hann springa in och köpa lite smått och gott från MAC disken. Blev en ny refill palett för 15 skuggor, så blev 5-6 nya färger till den. Var tvungen att ha lite mer foundation till i morgon då det blir en dag för Copycat Singers. Ska vara på plats tidigt. Är väldigt trött nu, som tur är har jag min rosa prickiga kudde med matchande filt ;) zzz..

 

 


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Wiho!

Jag hittade din blogg :)

Nu har jag något att läsa under tågresan!



Kram!



2011-10-28 @ 18:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0