Datorarbete hela långa dagen

Idag har jag arbetat massa framför datorn, bland annat fixat med min blivande hemsida ;) Men också massa företagspapper. Borde snart börja arbeta med datorer istället, känns som att min hjärna blivit inmatad på den fronten nu haha, skämt å sido. Igår träffade jag Joakim som jobbar på Optinet, det är han som byggt upp den hemsida som jag snart skall kunna publicera för allmänheten. Han gick igenom enkla metoder för att manövrera min hemsida framöver, tänk om man kunde koppla in hans kunskap till min hjärna snabbt.. genom en sladd eller så.. Kanske blir framtidens inlärningsprocess, vem vet? Samtidigt är det riktigt häftigt när det väl blir som man vill :) Lär man sig en sak så kommer man alltid kunna lösa just det problemet på samma sätt, ganska häftigt.. Nej, nu ska jag sluta ordbajsa- tror min hjärna är överhettad för stunden.
Utöver datorpillet så fick jag äntligen träffa min underbara vän Linn Widmark som varit nere i europa på tävlingturné i en månad med sina hästar. Har saknat henne!! Hade lite lunchmys på ett café i närheten, känns skönt att ha henne hemma igen <3
Här har ni mig i mina brills ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0