Det börjar forma till sig lite grann..

Har ju tidigare i bloggen lagt upp två stycken bålövningar som Adam har hjälpt mig med. Mitt träningsschema för magen nu består av några till övningar, men dessa två kan jag verkligen se märkbara resultat av. Givetvis är det inte bara styrkeövningar som gör att musklerna börjar synas.. Tyvärr är det ju även mängden underhudsfett som har en väldigt avgörande roll. Innan har jag kännt att jag varit stark, men inte kännt att det gett resultat på formen. Nu de två senaste veckorna har jag börjat tänka på kosten, att äta ordentligt men inte få de där frosseristunderna som jag lätt får. Ni som känner mig förstår precis vad jag menar med frosseri stunder! Det är inte "bara" en halv påse chips.. Utan kanske 1 liter glass, en rejäl skål pasta med massa smör, 10 polarmackor.. Å allt under en kort stund, det är något som jag verkligen inte mår bra av som ni förstår- När jag kommer in i dessa stunder finns inget som stoppar mig. Så under loppet av 2 timmar kan jag proppat i mig flera tusen kalorier... Inte helt ok mot kroppen! Jag är verkligen ingen som förespråkar en diet av kaffe och morötter, men däremot är jag helt emot att man misshandlar kroppen med mat! Jag vet hur det känns, hjärtat slår, andetagen blir snabbare och trött av att man går i en trappa- Och detta känner jag under en kvälls ätande, tänk då om jag hade fortsatt under en längre period. Därför försöker jag nu få bort detta beteende, äta hälsosamt, alltså en kost av proteiner, fett och kolhydrater- men i rätt mängd och sort. Jag har även tagit hjälp av en annan produkt som fungerar otroligt bra på mitt sötsug och hunger- Vilket jag inte avslöjar ännu, utan det kommer ett inlägg om just det en annan dag ;) Tror att denna produkten är min räddare i nöden, brukar inte tro på "mirakel piller" men jag börjar faktiskt tro på det.. För det har ändrats..
Börjar se konturer på sidan av magen nu.. Känns skönt att man inte bara kan känna det utan också kan se lite antydan till något ;)

Kommentarer
Postat av: Sara R

Du är sjukt snygg eve!! Grymt jobbat!! :)

2011-10-17 @ 21:45:03
Postat av: Anna S

WOW!!! Du e grym!!! Verkligen....

2011-10-18 @ 09:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0