Fantastisk födelsedag!

Igår firade jag och mamma våra födelsedagar med släkten, men idag var det ju min födelsedag på riktigt! Morgonen började med att Adam hade fixat i ordning en god frukost på sängen och mamma och pappa kom och hälsade på. Efter det gick vi in mot mina föräldrars hus och där hade Adam förberett massagerummet för mig så jag fick en 90 min massagebehandling av honom, önskar att varje morgon startade så! Vid lunch så åkte vi alla fyra till Nääs Hotell och åt en fantastisk lunchbuffe! Efter det åkte jag in till stan för lite andra viktiga ärenden.. Håll utkik i Metro :) Adam är nu på väg upp för en arbetsvecka i stockholm igen... En helg går fort :( Tack för att ni gjort denna dag fantastisk för mig och tack för alla grattishälsningar jag fått! kraam
God morgon världen! Precis vaknat, men nästan att Adam ser lika nyvaken ut hihi



Jag och älsklingen innan lunchen!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Ni e så fantastiskt fina ihop...Kul att DIN dag blev lyckad!!

2011-10-18 @ 08:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0