Give me a smile!

Som ni vet var jag förbi Tandläkaren Inga Törnqvist igår för att köpa Daywhite blekningsgel. Passade även på att fråga henne om hon fortfarande hade kvar bilderna som hon tog före och efter blekningen med Zoom lampan och det hade hon! Så hon skickade dom till min mail, så tänkte visa er resultatet som blev då. Har inte börjat göra hemblekningen ännu, igår när jag kom hem var jag så sugen på en varm kopp te ;) Inte det bästa att dricka under blekning. För övrigt så finns Inga på en egen klinik mitt på avenyn, en otroligt fräsch och lyxig lokal måste jag säga, tror knappt att det är en tandläkar klinik :) Nu skall jag åka in till stan för att möta upp några tjejer för att sedan åka vidare för att vara med på SVT debatten ikväll, så håll utkik efter mig :)
Innan blekningen, hade väl inte dom gulaste tänderna, men ändå en jobbigt gul yta som visades tydligt på bilder.
Direkt efter blekningen, något torra läppar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0