Impulsköp!

Idag gick jag förbi en salong som sålde exuviance produkter, så gick snabbt in för att kolla runt lite. Jag har bara testat en foundation därifrån en gång.. Inget positivt resultat då hon gav mig helt fel färg :) Men som sagt för längesedan. Nu blev det en fotkräm som jag läst en del om, så hoppas på en riktigt bra resultat. Mina fötter är fortfarande mjuka efter omgången av Babyfoot som jag skrev om för ett bra tag sedan. Men gillar att lägga på en kräm på natten. Någon som provat denna?

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej,

Inte provat fotkrämen, men har dock två burkar av deras nattkräm som jag fått på ett event. Tar med en burk till Adam på gymmet så får du testa!

Ses den 7!

Mvh

Linda

2011-10-25 @ 23:47:10
Postat av: Eve

Men å vad gulligt av dig!!! Det skall bli jättekul den 7 nov! kram

2011-10-28 @ 08:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0