Nu blir det lyxsmoothies framöver!

Något som är supergott är smoothies! Just nu är jag i en fas där jag till frukost mixtrar ihop ingredienser till en härlig och hälsosam dryck! kör ofta samma frukost varje dag, ibland är det havregrynsgröt i vissa perioder och ibland nått annat. Men nu befinner jag mig i min "smoothie fas" och klarade mig fin fint ända till igår eftermiddag när jag skulle mixtra i ordning en proteindrink som mellanmål.... Å blendern inte startade! Då skall ni veta att jag skrytit om min billiga blender (som jag köpt från Netto för 170 spänn) till vänner- Den är ju så bra bla, bla, bla! Inte visste jag då när jag sa det att den några dagar efter det skulle totalt kollapsa! Jag fick totalpanik helt enkelt och satte mig för att kolla ut den bästa mixern av de alla och fann denna på de flesta topplistorna och efter en hel del rekommendationer från vänner fann jag denna från Kitchenaid. Inte kul för plånboken, men hoppas att resultaten visar toppklass:) Nu har jag sådan tur att jag fyller år om drygt en vecka, och ännu mer tur att jag har fantastiska föräldrar och en farmor som ville ge mig denna köksmaskin som födelsedagspresent!! iiiiiiiii, tusen tack ni är bäst!! Idag var det sista dagen på en kampanj som Åhléns hade på den, det var hela 1000 kr rabatt vilket underlättar när ord. pris ligger på 3499:- Så därför blev det en för tidig present. I morgon blir det att inviga den, kanske kan bli ett vidoeinlägg på min frukostdrink ;) Får se hur jag orkar, skall vara på gymmet strax innan nio i morgon för att möta upp Johanna. Adam skall köra ett Crossfit pass med oss... Ytterligare en vecka att se fram emot- träääningsvärk.. Men med fantastiska smoothies! Natti natti!
Här är min nya pärla från Kitchenaid!

Kommentarer
Postat av: Johanna Christiansen

Ojojoj, vilken lyx!! Den är verkligen superfin, passar dig perfekt!

2011-10-11 @ 07:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0