Nytt proteinpulver i hyllan!

Förra veckan beställde jag Fitnessgurus nya proteinpulver och det fanns att hämta ut redan två dagar efter beställning, snabbt och bra! Jag kan ju bara säga ett ord om smaken- Fantastisk! Den är helt otroligt god. Jag använder den mycket som mellanmål, efter träning eller om jag äter en måltid med för lite proteiner. När man blandar den med vatten har den väldigt bra smak om man jämför med många, det enda skulle vara att den är något söt. Men när jag blandar den till mellanmål är det som att äta smält glass!  Jag är helt såld... Vill ju mixtra ihop detta hela tiden nu för att det är så gott, vill man kan man lägga till lite nötter också för att få i sig lite mer nyttiga fetter. Fitnessguru har även samma protein i Choklad/Hasselnöt, den beställde Adam till sig, så det skall bli spännande att se vad han har att säga om den ;) Tror inte han blandar den på samma delikata sätt som jag, så får ta att testa hans när han kommer hem till helgen efter sin vanliga arbetsvecka i stockholm.
Protein mellanmålet innehåller: (jag går ofta på känsla så detta är bara en uppskattning hur mycket av allt jag har i, så testa hur du vill ha det)
  • 2-3 msk kesella
  • 1.5-2 del soyamjölk naturell
  • Några frysta jordgubbar
  • 3/4 dels skopa One Whey i smaken Jordgubb/Vit choklad.
Mixtra allt ordentligt, ju mer jordgubbar destå mer "glassig" blir den.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0