Produkter från MAC´s nya kollektioner!

Har glömt att skriva att jag shoppade produkter från MAC när dom släpptes den 8 oktober! Helt fantastiska färger, vilket jag tycker är kul nu inför hösten! Var inte rädd för att använda lite färg då och då! ;) Nu måste jag skynda mig, börjar kl 12, så kom in och hälsa på! Ni kommer få se mig i en del av produkterna från kollektionerna, kom in och få inspiration!

Tyvärr gjorde inte min kamera färgerna rättvisa, så mycket häftigare i verkligheten.
Läppstift från vänster: Show Orchid, Violetta, Fleshpot (nudefärgat)
Chromagraphic pencil: Process Magenta (rosa), Hi-Def Cyan (pastellblå), Kohl power eye pencil: Feline
Paint pot: Idyllic
Närmare bild på läppstiften

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0