Shoppingdag med Johanna och Sara i solskenet!

Dagen började med ett härligt magpass på gymmet tillsammans med Johanna! Sen var det snabbt hem för att fixa några viktiga ärenden, för att senare möta upp Johanna igen för lite shoppingmys i stan, Sara hängde även på :) Underbart väder att vara ute i måste jag säga, det är allt mysigt med höst! Blev att jag kunde ta fram mina rayban glasögon i solskenet!
Påväg in till staden..
Några grejer som stod på "måste-ha-listan" var tandblekning, och några schyssta pärmar så jag kan organisera alla papper jag sprider runt mig! Båda dom sakerna kunde jag bocka av, blekgelen köpte jag hos tandläkaren Inga Törnqvist som gjorde min Zoom behandling för 2 år sedan. Efteråt gick vi och hälsade på en före detta kollega på Stureplanskliniken, jättekul att få se deras mysiga lilla klinik! Kommer nog bli en behandling där snart. När vi hade gjort dessa grejer behövde vi fylla på med lite energi, så det blev en fantastisk räksmörgås på Le Pain Francais.
Vi gick förbi Monki.. eller snarare fastnade där.. å spenderade lite pengar... ;) Hittade 4 st vita linnen/t-shirts som jag gillade väldigt mycket- bra pris, 150 kr st, lägger upp dom i detta inlägg i allfall 3 utav dom. Tidigare köpte jag en härlig pälsmössa! Jeans shortsen är från en tidigare shoppingrunda med Adam i helgen, dom är från Gina Tricot.
Pärmar från Åhlens, 45 kr st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0