Skynda! Skynda!

Idag släpps MAC´s två nya kollektioner, Fall Colour och Posh Paradise! Bland annat (!) så kommer det finnas en favorit som många kunder frågar om, Lip erase, den finns i Fall colour kollektionen- Midnight blue. Vanligtvis så finns inte denna på vår disk, så passa på nu när den är här på besök! Det är massor av fantastiska produkter, så tycker att du borde gå förbi MAC för att få inspiration för hösten, våga testa något nytt!!
Igår så träffades vi tidigt på jobbet för att gå igenom alla nya produkter inför dagens premiär, Linnea hade annordnat presentationen kanon. Massa härlig färg, ballonger och en jättefin moodboard :) Jag kan säga att det är en hel del som jag vill köpa, det är farligt att stå och kolla på alla produkter haha! Tänk på att det är i bergänsad mängd, när det är slut så är det slut. Så skynda, skynda!
En utav dom tre facecharts som jag gjorde. (Har inte gjort så många facecharts, men övar för att bli bättre :) Detta var min 4:e totalt sett) Den har sin inspiration från Posh Paradise kollektionen, ögonen är lagda med storfavoriten Paint Pots, som finns vanligtvis i sortimentet- Men som nu kommer upp i nya färger. såå fina! Läpparna är en gammal favorit som gör entré på nytt, Mattene Lipstick- Passa på innan dom tar slut, det ska jag göra i allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0