Snabb leverans!

Igår kom produkterna som jag och min mamma gjorde från forhair.se! Det tog två dagar att få paketet efter beställningen, det tycker jag är snabbt och bra. Tar det för lång tid att få saker så blir jag irriterad och köper det hellre någonstans inne i stan så jag kan få det med en gång! Har precis duschat, så jag testade uniq one i håret idag. Kan inte säga speciellt mycket ännu, men däremot gillade jag konsistensen då den trots lite kräm-gel känsla ändå var lätt att spraya med. Doften var ganska stark, kanske på gränsen för stark för mig (lite för mycket parfym). Nu när jag haft i den en stund så har jag både vant mig med doften, och den har "mjuknat" till lite. Mamma tyckte den luktade jättegott, så som sagt är det en smaksak. Mer omdöme får ni om ett tag när jag testat den ordentligt :)
Tre produkter beställdes. Den lilla silvriga från Oasis+ tog vi med av ren nyfikenhet, det är ett pulver som blir till kräm när man jobbar in den. Det blir kul att se hur den blir i håret :) Älskar ju deras Dust it (lilla röda förpackningen) för att ge volym!



Ett litet kort som fanns med i paketet, känns alltid lite extra personligt :) Ett extra + till att det fanns några Werther´s original!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0