Snart min födelsedag!

Som ni nu vet så är det ca 30 min kvar på mammas födelsedag :) Men också närmare till min egna, på måndag är det min tur att öppna paket! Fast jag har ju redan fått en perfekt present i förskott- Min nya Kitchenaid blender! Nu är det paketöppning strax, mamma kan inte hålla sig. Men här är en bild från hennes paket i morse, rengöring, ansiktsvatten och fuktkräm från Dermalogicas serie för mogen hud, Age Smart. Skall bli jättespännande att se vad hon tycker om dom efter en tids användande. Det jag gillar är att alla förpackningar är försedda med pump.

Dom tre främre produkterna fick jag med som gåva när jag köpte det andra, det är bland annat peeling, handkräm och den tredje kommer jag inte ihåg ;) Ser ni på bilden, jag börjar bli smått blind torr jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0