Svårt att vänta...

I söndags så beställde jag och en vän makeupborstar till våra arbetskit. Jag väntar nu med spänning på att få dom. Jag har ju alltid så dåligt tålamod när det gäller sånt här. Det stod 6-20 arbetsdagar, så egentligen är det ju ingen idé att börja längta redan nu. Bättre att glömma av för att sedan bli "överraskad". Borstarna är från Sigmabeauty och jag har hört från flera kollegor att det är riktigt bra borstar till bra priser! Hoppas hoppas hoppas på detta då slutnotan blev skyhög! Frakten var i och för sig inte billig.. Den hamnade på 60 dollar! Så det andra var ju betydligt högre kan jag säga ;) Själv köpte jag ett kit med 15 borstar, och sen la jag till ytterligare 8 eller 9 penslar som jag saknade i kitet- Så ni förstår att jag verkligen hoppas på bra kvalitet nu va :) Skriver mer om dom när jag har tetstat dem!
Här är kitet jag har beställt, hade väl inte behövt den där borsthållaren men den gick inte att ta bort. Bilden är tagen från Sigma´s hemsida. Detta kit heterPremium Professional "Kit with Brush Roll - Black" (direktlänk). Detta kit kostar 139 dollar.



Kitet utan skyddet, så ser man dom lite bättre. Denna bild är också hämtad från hemsidan.


Har du testat några borstar/penslar därifrån, jättekul att få veta i så fall! Har ju som sagt hört mycket positivt om dom, men vill veta mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0