SVT Debatten ikväll!

Ikväll träffade jag Ida, Morudj och Lobat för en fika inne i stan för att sedan bege oss vidare till SVT Debatten :) Nu fick jag reda på att jag inte fastnade på bild efter att mina föräldrar kollat ordentligt, de andra tjejerna vet jag inte haha! Därför bör det nog bli fler gånger så vi får en chans att"På spåret kanske"? Själv tycker jag att vi skall sitta i hytterna då och dra i det där handtaget ;)  En riktigt rolig kväll var det, och alltid roligt att se hur det ser ut runtomkring, Lobat jobbar där som makeup artist. Tyvärr hann vi inte kolla runt backstage, men jag hoppas på fler gånger :) Tusen tack till en underbar kväll med härliga tjejer!!
Inte den bästa posen för min del, men den bjuder jag på- De andra är ju såå snygga <3
Var tvungen att ta en bild i taket! Mäktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0