Vita tänder nu tack!

För två år sedan så blekte jag mina tänder på klinik där dom använde sig av den så kallade Zoom metoden. Vid samma tillfälle så fick jag med specialanpassade tandskenor för just mig så jag i framtiden kunde fräscha upp mina tänder hemma med blekgel. Resultatet från Zoomlampan var jättebra! Lite ilningar till och från var det i början, men oj vilka vita tänder jag fick. Jag tänkte aldrig på att jag hade gula tänder förrän jag log på bild! Usch, det gjorde att jag tänkte på mina tänder varje gång någon skulle ta bild. Kommer ihåg just en bild som har fastnat i hjärnan sen jag började tänka på det. Efter behandlingen var det stor skillnad. Jag tycker fortfarande att resultatet sitter i, kanske inte riktigt så vita som dom var i början, men det är därför jag nu har tänkt att göra en uppfräschning. Innan helgen skall jag försöka hitta någon tandläkare i Göteborg som säljer DayWhite blekgel, pratade med en tandläkare som tyckte dom gav bra resultat. Finns ju även Illuminé och Opalescence, alla är säkert bra. Kommer ihåg att jag fick med mig en spruta från Daywhite när jag gjort min blekning, men den har gått ut ur datum så den är väl förmodligen ens inte aktiv längre, blev bara att jag inte hann med att använda den, tyckte resultatet var så bra som det var;) En av anledningarna till att jag vill fixa till tänderna är att jag och Adam är bjudna till fotbollsgalan med middag!! Helt galet kul, och vem vill inte vara extra fin tills dess- Kanske fastnar på tv, ser ni nån tokmaja som sitter och vinkar in i kameran så är det jag som förmodligen sitter där haha, skämt åsido. Tillbaka kort om tandblekningen, jag kommer välja gelen som man använder under dagen, 30-60 min 2 ggr/dag under ett visst antal dagar (jag kör på tills jag fått det resultatet jag vill ha). Det finns även gel som man har på under hela natten, men vet inte om jag kan sova gott med det.. Kanske ångrar mig sen när jag sitter med mina dagsblekningar ;) Före och efterbilder skall finnas åt er! Har du själv testat någon form av blekning?

Kommentarer
Postat av: Johanna Christiansen

Tusen tack för en superbra dag!! Passet på gymmet var riktigt nice och sen var det riktigt myspys i stan! :) Du hittade verkligen supersnygga plagg som kommer skina hela hösten (av mig får mössan 5 av 5)!

2011-10-12 @ 23:18:51
Postat av: Josephine

Jag testar just nu blekning från beconfident, och har efter tre blekningar börjat se resultat. Rekommenderas! :)

2011-10-13 @ 10:29:44
URL: http://makeuponista.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0