Nyinköpta hudvårdsprodukter

I söndags var jag och Adam på stan en sväng efter att kollat på biovisningen av Glee. Gick givetvis förbi MD Formulations disk på Åhlens och kikade vad dom hade för erbjudanden just nu, skulle egentligen bara inhandla min regöring därifrån. Har ju sedan många år tillbaka använt deras produkter, men också blandat in andra märken emellanåt- blir lätt så när man jobbar inom branschen. Hade väl tänkt att prova något nytt märke, har kikat lite på "Dr Gross" och "Mene&Moy".. Men så blev det inte nu. MD Formulations hade väldigt bra kit till väldigt förmånliga priser som jag fastnade för. När jag stod framför alla produkter så "kom jag på", hmm, min dagkräm är ju nästan slut och serumet också! Och "Poff" så fanns det perfekta kitet för mig, med orginalstorlekar. Rengöring, serum och kräm- Perfekt! Jag köpte faktiskt illuminating kitet, har inga direkta pigmenteringar som den egentligen är till för, men däremot så har den en utjämnande effekt på huden. Ska bli kul att testa serumet, har varit lite slarvig med huden det senaste då jag har haft fullt upp med jobb och annat. Serumet kommer jag använda under krämen på natten, nu i början kommer jag vänja in det varannan kväll. Det fanns givetvis olika kit för olika hudtyper så välj ett som passar dig!
Detta kitet kostade 1195 kr, neccesären ingår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0